Urząd Gminy Radzanów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: http://ugradzanow.bip.org.pl, https://www.radzanow.pl
- Data publikacji strony internetowej: 2006-09-14
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-07-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:
- brak specjalnych skrótów klawiszowych
- Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie dokumentów Word bez właściwie zaznaczonej struktury logicznej lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy dokładać starań, by nowe dokumenty przygotowywane były zgodnie z zasadami dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-22
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-02-08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audideskrypcji, itp.
Żądanie musi zawierać (wniosek do pobrania poniżej):
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrywanie skarg i wniosków :
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Magdalena Leśnowolsska
- E-mail: sekretarz@radzanow.pl
- Telefon: 48 613 63 62 wew.21
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Radzanów
- Adres: Radzanów 92A
26-807 Radzanów - E-mail: gmina@radzanow.pl
- Telefon: 48 613 63 62
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna