Procedura uzyskania numeru budynku
Do wniosku o warunki zabudowy należy dołączyć przede wszystkim mapę zasadniczą opis planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy, a także dokumenty potwierdzające dostęp do infrastruktury technicznej.
Szczegółowy wykaz dokumentów:
- Wniosek o warunki zabudowy: Wypełniony wniosek zgodnie z wytycznymi urzędu, do pobrania na stronie internetowej lub w Urzędzie Gminy.
- Mapa zasadnicza w skali 1:1000, obejmująca teren wniosku oraz jego otoczenie – 2 egzemplarze oryginał + Kopia – 1 egz.
- Opis planowanego zagospodarowania terenu i charakterystyka zabudowy: Wskazanie jak teren będzie zagospodarowany, jakie będą parametry budynków, np. wysokość, kąt nachylenia dachu.
- Wypis z rejestru gruntów: Potwierdzenie stanu prawnego działki.
- Dowód wniesienia opłaty skarbowej: Potwierdzenie uiszczenia opłaty za złożenie wniosku – jeśli dotyczy.
- Pełnomocnictwo: Jeżeli wnioskodawcą jest pełnomocnik, należy dołączyć pełnomocnictwo oraz dowód wniesienia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo.
- Inne dokumenty: W zależności od rodzaju inwestycji i lokalizacji, mogą być wymagane dodatkowe dokumenty, np. decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, umowa o zaopatrzenie w media, dokumenty potwierdzające dostęp do drogi publicznej.