Ważna informacja dla stowarzyszeń, w tym także dla OSP, dla gminnych bibliotek!

Pracujesz z młodzieżą?

Masz ciekawy pomysł na działania z młodymi?

Chcesz aplikować do konkursu „Równać Szanse”?

Nie wiesz jak dobrze napisać wniosek?

 

Przyjdź na spotkanie!

 

Serdecznie zapraszamy organizacje pozarządowe, w tym OSP, domy kultury oraz biblioteki na spotkanie informacyjno-szkoleniowe poświęcone Regionalnemu Konkursowi Grantowemu „Równać Szanse”, które odbędzie się 19 września 2016r. o 14:00 w Białobrzegach, Hala Sportowa przy ul. Reymonta 13a.

W konkursie, o dotację w wysokości do 8 500 zł, aplikować mogą fundacje, stowarzyszenia, w tym także Ochotnicze Straże Pożarne, miejskie i gminne biblioteki oraz miejskie i gminne domy kultury.

Dotacje przyznawane są na półroczne działania młodych osób w wieku 13-19 lat, pochodzących ze wsi i miast do 20 tysięcy mieszkańców. Aplikować można do 25 października br., a same projekty realizowane są pomiędzy 1 lutego a 31 sierpnia 2017 roku.

 

Celem Programu jest wyrównanie szans młodych ludzi na dobry start w dorosłe życie. Chodzi o sytuację, w której młody człowiek z małej miejscowości potrafi samodzielnie i świadomie osiągać wyznaczone przez siebie cele myśląc perspektywicznie o własnej przyszłości.

 

Operatorem ogólnopolskim programu jest Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży. Po raz pierwszy regionalnym operatorem w województwach: kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i mazowieckim jest Ełckie Stowarzyszenie Aktywnych STOPA (www.stopa.org.pl). Oprócz spotkań informacyjno-szkoleniowych, oferujemy wsparcie doradcze poprzez telefon, e-mail, skype.

 

Informacji udzielają:

 

Iwona Olkowicz, tel. 608-305-766, iwona@stopa.org.pl, skype: iwona.olkowicz

 

Paweł Wilk, tel. 796-538-105, pawelwilk8@o2.pl